Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



woensdag 5 november 2014

Hugs


Hoi Allemaal

Wat kom je toch veel tegen op het internet. Ik kijk vaak even op Pinterest en zie daar zoveel mooie creaties voor bij komen. Dat is voor mij echt wel een inspiratiebron. Soms heb ik dat even nodig om de eerste stappen te zetten. Een idee opdoen, bepaalde kleuren combinaties, nieuwe technieken enz. 
Deze keer zag ik een prachtige kaart met bloemen. Voor mij gaf dit inspiratie om aan de slag te gaan met een kleine canvas. Ik ben begonnen met het beplakken van design papier op het canvas. Het te bewerken met gesso en daarna laten drogen. Ik heb diverse sprays gebruikt om kleur aan te brengen. Met een stencil en modeling paste heb ik textuur aangebracht. 
Het canvas is afgemaakt met bloemen en andere embellishments. 't Is net een mini schilderijtje geworden. 

Groetjes Anita




2 opmerkingen: