Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 22 november 2014

You are Awesome


Hoi Allemaal 

Deze keer weer een kijkje in mijn art journal. Het is al even geleden dat ik het heb gemaakt, dus het was goed nadenken, wat ik ook al weer heb gedaan!. Op een sheet heb ik verschillende kleuren sprays gespoten en dit laten afdrukken in mijn art journal, met water het laten lopen. Daarna drogen. 
Met ecoline cirkels gemaakt en ingekleurd met gelatos en verf. Modeling paste heb ik gemengd met luminiarte elements poeder en aangebracht met een stencil en palet mesje. Als laatste afgewerkt met spetters en tekst. 

De 2e foto krijg ik helaas niet recht. Maar het is wel goed te zien hoe het is geworden.

Groetjes Anita




Geen opmerkingen:

Een reactie posten