Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



woensdag 26 november 2014

Beautiful


Hoi Allemaal

Deze keer weer een pagina uit mijn art journal. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Op de Kreadoe beurs, kon ik het niet laten om een pakketje te kopen met o.a. bister poeder erin. Ik had het al eens vaker gezien en het geeft een prachtig effect. Tijd om zelf uit te proberen. 
Het is super leuk om daarmee te experimenteren en je kunt er leuke pagina's mee maken. 
Met deze art journal pagina heb ik verschillende kleuren bister gebruikt. Ook heb ik gebruik gemaakt van  stempels, washi tape en gloss gel gemengd met bister poeder, waardoor het een kleurtje krijgt. De vlinder is van Unity stamps, ben ik ook heel blij mee. 

Groetjes Anita






Geen opmerkingen:

Een reactie posten