Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



dinsdag 9 september 2014

Abstract


Hoi Allemaal, 

Een tijdje geleden deze abstracte journal pagina gemaakt. Ik heb me wat meer verdiept in het abstracte schilderwerk. En eigenlijk is het super leuk! Heerlijk om er eens mee aan de slag te gaan! Deze pagina gemaakt met een aantal kleuren acryl verf. Ik heb maar weinig kleuren gebruikt, omdat het juist zo leuk is om je eigen kleur te maken door middel van mengen. 
Ook heb ik stukjes aluminium folie opgeplakt wat een heel leuk effect geeft!

Groetjes Anita


1 opmerking: