Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



zaterdag 2 augustus 2014

Challenge inspiratiefoto flip flops


Hoi Allemaal 

Ik hoop dat jullie allemaal van de zomer (vakantie) genieten en tijd hebben voor veel creatief plezier. 
Het CFC team heeft al weer een nieuwe uitdaging. Deze past uitstekend bij het zomerse gevoel. Het thema is deze keer een inspiratiefoto met flip flops. Volgens mij kunnen we daar veel kanten mee op. Ik wens jullie heel veel succes en maak er wat moois van. Kijk op de site van CFC voor nog meer inspiratie. 

Groetjes Anita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten