Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



donderdag 14 augustus 2014

Art Journal

Hoi Allemaal

Zo eindelijk eens weer een blogpost van mijn kant. Dat is even geleden. De vakantie zit er helaas al weer op. Dat gaat ook zo voorbij. Met het mooie weer is het heerlijk om buiten te zijn, dus met vlagen heb ik op mijn hobby kamer gezeten. 
O.a heb ik in mijn art journal gewerkt. Op deze pagina heb ik gewerkt met tissue paper en liquitex acryl inkt, stempels en stencils. Soms moet je gewoon doen en niet te veel nadenken. Leuk om zo ook eens bezig te zijn en te experimenteren met deze acryl inkten. Je kunt er veel leuk dingen mee doen!

Groetjes Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten