Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



maandag 30 juni 2014

Layout Hello



Hoi Allemaal

Voor vandaag wil ik een layout laten zien. Dat is wel lang geleden zeg. Maar vond het heerlijk om te doen. En nog wel met een foto van mijzelf!
Ik heb veel materialen gebruikt van Heidi Swapp. Ook het papier is van H.S. Ik vind het heel mooi papier. 
Met een vleugje mixed media, wat trouwens heel goed kan met layouts, ben ik tevreden over het resultaat en hangt het  op een mooi plekje bij de andere werkstukken in de gang. 
Fijne dag!

Groetjes Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten