Hallo


Hallo,

Welkom op mijn blog. Ik ben Anita van 't Hof. Ik woon in Hardenberg (OV). Sinds 2011 ben ik helemaal weg van het scrappen, ik vind het geweldig! Middels dit blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de meest recente projecten die ik heb gemaakt. Schroom niet om eens een berichtje achter te laten, wat ik erg leuk zou vinden!



donderdag 17 april 2014

Art journal

Hoi Allemaal

Vandaag een kijkje in mijn art journal. Deze keer gewerkt met liquitex acrylic ink. Daar wilde ik mee experimenteren. 
Het is al even geleden dat ik deze pagina gemaakt heb. Ik heb gewerkt met witte embossingpoeder om te kijken of dit ook een resist effect geeft op de inkt. De pagina's zijn met een minimister nat gemaakt, zodat de inkt over de pagina vloeit en je er beweging in krijgt. 
Verder stempels, stencils, viva modeling creme gebruikt. De spetters zijn gedaan met oost indische inkt. Heerlijk om zo bezig te zijn. 

Groetjes Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten